View Single Post
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Jeg refererer til trådtittel: "Cannabisdebatten, er du mot en legalisering, tar du utfordringen?"

Du er tydeligvis for legalisering av ALL narkotika, men denne tråden omhandler Cannabis. - Personlig er jeg mot legalisering av begge deler.
Vis hele sitatet...
Ok, det er alt du klarer å dra ut av innlegget mitt, flisespikkeri på på at jeg i én setning kommenterte organisert kriminalitet og all narkotika. Jeg refererer til ditt spørsmål:

Sitat av Paradigm Vis innlegg
Noen som har noen statistikk på at disse tingene og annen organisert kriminalitet har gått ned i land som har legalisert/avkriminalisert?
Vis hele sitatet...
og mitt svar

Sitat av Don Veto Vis innlegg
Ingen land har legalisert. I Nederland må coffeshopsene kjøpe varene sine ulovlig. Det vil si at det er ikke staten eller legitime, lisensierte dyrkere som står for forsyningen av varene. Avkriminalisering vil bare si at man ikke blir straffet for personlig bruk, du må fortsatt kjøpe varene dine av den lokale dealeren. Altså finnes det ingen slik statistikk, fordi ingen land har foreløpig prøvd legalisering, og avkriminalisering gjør ikke noe med den svarte økonomien.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Don Veto; 16. april 2012 kl. 19:14.