View Single Post
I fare for å ta skammelig feil, vil jeg heller omformulere svaret og gjenta at 6 uker er mer tilnærmet ham enn 50 timer i urinen.

Hasj metabolisert eller hva søren det heter for noe i kroppen lagrer seg i fettvevet, hans fettprosent har nok ikke så veldig mye å si her bare han har fett på kroppen. Hans forbrenning er mer avgjørende i så tilfelle, hvilket jeg vil tippe er ganske stabil ved hans lave fettprosent.

Å trene anbefales for å kvitte seg med diverse avfallsstoffer som samler seg i lagre i kroppen din, tror jeg er den enkleste forklaringen _jeg_ forstår ihvertfall, i tillegg til at du får god helse. I hans tilfelle er det bare pluss at han trener, og over en så lang periode tør jeg påstå han må ha vært en storrøyker av de sjeldne høvdinger for at han skal ryke - men dette er mye avhengig hvert individ og dets kropp.

Det kjipe med en sporadisk bruker, er at han bruker mer enn han klarer å kvitte seg med for å jevne balansen. Ser du på thc som en "ultra long lasting" depotstoff (release drug elns) så kan du tenke deg at det gradvis minkes på depotet og føres ut av kroppen i form av svette, urin og lignende mystiske prosesser kroppen har i tillegg til nevnte kjente.

I helhet burde han være ganske trygg, men dette igjen gjelder hans kropps egenskaper, og evt. andre ting jeg ikke husker for øyeblikket. Spis sunt, drikk mye, tren godt og la vær til testen er gjennomført, gjerne etter også hvis det er AKAN som står for testinga - noe den lange pausen sier meg det ikke er. AKAN's tester er ganske heavy, minns jeg - eller var det avvenninga? Uansett, han burde komme seg igjennom om han er snill fra nå av. Hvis tidsrommet du presenterer stemmer..

EDIT:
Sorry hvis jeg var litt uklar i innlegget - men i motsetning til kompisen din har jeg ingen test som jeg vet om som venter meg, og da må tiden benyttes godt.. hvis du skjønner..
Sist endret av paranoy; 31. mai 2008 kl. 01:51.