View Single Post
Jeg var 16 år å hadde møtt på en jente på Brugata som jeg vanka litt sammen med, vi bestemte oss for at vi skulle bli henta å ble plukka opp av en svær bola kar som kjørte som et helvette mens ho skriker ''Du kan da for faen ikke kjøre sånn!!'' Jeg hadde akkuratt shotta en kork med GHB å halvsov i baksete så for meg så gjorde det ingenting at han kjørte sånn som han gjorde.

Når vi kom fram til leiligheten så begynte han bola karen å ho jenta å krangle som faen, de ga seg men de begynte stadig å krangle igjen å det endte med at hun begynte å grine, jeg forsøker å gå bort til ho men blir takla å holdt ned i bakken mens han sier ''Du skal faen ikke trøste ho!''

Han hadde nettopp sølt ut heroin mekket mitt med øl, så ho jenta skulle gjøre klar en sprøyte med speed til meg på dass. Vi står så på dass å jeg blir røska ut derifra. Jeg setter meg så ned i sofaen å han truer med å holde meg der hvis ikke jeg får noen til å betale han 10.000kr, jeg protesterer da på det å får utsiden av håndflaten hans i trynet å han viser meg en pistol som han hadde i bakrommet.

Jeg ringer så mamma å forklarer situasjonen å forteller ho at han vil ha 10.000kr for at jeg skal sleppe ut av leiligheten. Vi avtaler at han skal kjøre meg til Oslo S å møter mamma å en kompis av henne som er vekter mens han lusker rundt, vi går da inn mot Oslo S å ut andre siden å får satt oss i bilen å bare begynner å kjøre hjem.

Det er vel den verste jeg kan komme på i svingen :P Trivelig det.
Sist endret av Speedfrik; 13. desember 2021 kl. 18:53.