View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Men, la oss ta det ett skritt av gangen, du vil altså at jeg skal tro på deg, om din overbevisning om at ivermectin er bra å bruke mot COVID-19, når du ikke klarer å identifisere legemiddelet en gang?

Ja, Stromectol inneholder Ivermectin, det kunne du ha funnet ut veldig lett om du hadde lest noen få linjer tekst, men det har du ikke klart, og du tror du har noen som helst evne til å overbevise meg?

Opteryx prøver å lenke til noe substansielt her lengre oppe, men klarte å lure meg: I stedet for 4 studier eller vitenskapelige artikler, så lenker hele teksten hans til den en og samme korte artikkelen som påstår at ivermectin viser lovende resultater mot COVID-19... intet mer intet mindre, ingen lenke til en studie eller noe som helst.

Jeg kan derimot finne studier med en gang som motbeviser dere:

Effect of Ivermectin on Time to Resolution of Symptoms Among Adults With Mild COVID-19: A Randomized Clinical Trial - Konklusjon: Ingen særlig effekt.

Ivermectin for the treatment of COVID-19: A systematic review and meta-analysis of randomized controlled trials - Konklusjon: Ingen særlig effekt

Jeg finner EN metastudie som sier ivermectin KAN redusere dødeligheten i en større gruppe: Ivermectin, a new candidate therapeutic against SARS-CoV-2/COVID-19 - Sammenlignet med vaksinene er det ikke verdt å nevne det en gang, for de er mye mer effektive.
Vis hele sitatet...
Tror ikke både jeg eller du har bio teknologi forståelse, eneste vi kan er å tolke informasjon som andre har skrevet.
Da vi mennesker blir eksponert av forskjellige sider og ingen brigde informasjon checking, kan ofte det bli biased.

Om du leser beskrivelsen i YouTube videoen, kan du få bekreftet hva han snakker om.
Mulig jeg er nå i et kognitive situasjon, leste linkingen din men selv den er i tvil

although larger trials may be needed to understand the effects of ivermectin on other clinically relevant outcomes.
Vis hele sitatet...
A total of 476 adult patients with mild disease and symptoms for 7 days or fewer (at home or hospitalized) were enrolled between July 15 and November 30, 2020, and followed up through December 21, 2020.
Vis hele sitatet...
Det beviser at Ivermectin ikke har effekt når en blir innlagt, (har vært syk lenge)

og du tror du har noen som helst evne til å overbevise meg?
Vis hele sitatet...
Det handler ikke om å overbevise deg, men en sunn diskusjon, noe du tydeligvis ikke klare når du begynner med "superior oppførsel" fordi jeg ikke leste det.