View Single Post
Sitat av muninski Vis innlegg
Rivotril er ikke laget for å sove. Jeg har store søvnproblemer og fikk rohypnol for å sove, men det funka ikke det heller. Rivotril er ikke det beste til å bruke for å sovne (til innsovning), men det er veldig fint for å få en god natts søvn.
Jeg anbefaler å ikke ta mer nå, for hvis du gjør det risikerer du å være like stuka på jobb imorgen, særlig om du får for lite søvn.
Vis hele sitatet...
Støtter denne. Rivotril (eneste benzo jeg har prøvd) har ikke hjulpet meg stort med å sovne. Jeg kjøpte 50stk (ekte) rivotril forrige torsdag, nå er de spist opp. Er sykt lett å ta flere enn man tenkte å ta, spesielt på fylla (veldig dårlig idé). Tenker å kjøpe flere snart, men skal da bare bruke det terapautisk (mot angst) i terapautiske doseringer (0.5-2mg). Ser ikke hvordan folk klarer å finne noe "rus" i benzo. Eneste rusen jeg får er avbrekk fra angst.

Det andre skumle jeg har oppdaget er at man kan ta litt større doser rivotril og føle seg temmelig normal selv, og plutselig få spørsmål "om det går bra", "har du tatt noe?" lenge etter doseringen. At man mister evnen til selvrealisering, noe som sikkert er grunnen til den angstreduserende effekten i seg selv.

Sitat av halfagram Vis innlegg
Men selv trodde jeg det var vanlig å bli ganske slått ut av en dose på 5mg?
Vis hele sitatet...
Du er nok mer påvirka enn du tror. Så lenge rivotrilene du har er ekte da. Les det jeg skrev over.
Sist endret av Lacertosus; 4. november 2016 kl. 05:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.