View Single Post
Om det var blandet ut med bomull, ville det ikke da fungert å filtrere det gjennom en bomullsdott? I og med at "bomullen" blir større og større, helt til all væsken er en svær bomullsdott tyder vel på at det må være noe annet enn bomull. For det første er det jo vannløselig, og for det andre danner det seg sakte men sikkert til "bomull" etter kontakt med oksygen. Jeg lirket frem noe av den såkalte "bomullen" fra et målebeger, og det brant raskt - men produserte ikke samme lukt som brent bomull, heller ikke noe snev av amfetamin+bomull. Allikevel må jeg si det brant opp ekstremt raskt - mulig jeg klarer å koke det ut uten å koke vekk amfetaminen? Den blir bare helt hvit om man blander den ut med kaldt vann, og likner ikke på bomull før den har blitt kokt. Mulig det foregår en kjemisk reaksjon ved en viss temperatur som gjør at stoffet blir smålig "krystallisert". Skal forsøke å hakke det til pulver før jeg tester det ut med kaldt vann og ser om det gir noe bedre resultat etter jeg har tatt meg en tur til feltpleien.

Han jeg får det av er en solid kilde - han blander aldri ut noe av det han får. Men jeg har bedt han ta en telefon til sin kilde, så får vi se hva som skjer videre. Han selv merket ikke noe særlig dårlig effekt av den, annet enn at han måtte trykke i seg en solid dose for å føle noe særlig.

Lurer på om det er en slags blanding av kalk og bomull. Virker som om det kan være noen form for spesielt hard kalk. Aldri hørt om årer som forkalkes så raskt? Det tar ikke så alt for lang tid før blodårene er "åpne" igjen. Om jeg venter 1-2 minutter og så masserer litt rundt blodåren, kanskje trykker forsiktig på den samtidig som jeg øker blodsirkulasjonen til armen vil det gå over så og si umiddelbart. Er allikevel ganske ubehagelig når man får en følelse av kollapset blodåre. Tror jeg skal rådføre meg litt på feltpleien ´´og.

BTW, noen som vet hvorfor tastaturet mitt lager to stk ´´ når jeg forsøker å lage en aksent?
Sist endret av JanitorScruffy; 19. februar 2014 kl. 13:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.