Tråd: For seint?
View Single Post
Hei. Dette er vel kanskje dummeste spørsmålet jeg har stilt her på forumet.
Men uten at jeg egentlig har tenkt noe særlig over det før nå i det siste.. Er det noen gang forsent å lære seg et instrument?
Har prøvd gitar fler ganger enn jeg kan telle tror jeg, men det er tydligvis ikke meg. Men har altid elsket trommer, jeg sitter konstant å trommer med fingrene hver gang jeg hører noe catchy tromme beats, uansett sjanger. Jeg har bokstavelig talt driti meg ut når det kommer til gitar, men aldri prøvd trommer, kun tapping i takt med fingrene.
Er på vei i en rusfri sti for å si det sånn, hehe.., Så kunne vært fett å startet med et instrument for å ha en hobby da alle andre gamle interesser er borte..Men problemet er at jeg aldri har prøvd trommer i real life, bare litt på tromme maskin (i ganske useriøse former..ikke helt det samme føler jeg)

Er det noen gang forsent? Om nei, er det noe sted man kan prøve det uten at alle ler av deg for å si det pent? Jeg har absolutt ikke plass til et trommesett i leiligheten, og om jeg hadde så hadde det funket dårlig i blokka jeg bor i.

Sikkert noen som tar meg useriøst nå, men er ute etter et seriøst svar.
Takker og skåler på forhånd,