View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av haxxor Vis innlegg
Dette hotellet så fint ut
Vet du hvordan denne All Inclusive fungerer når det kommer til drikke i bar?
Har du være flere ganger i side? Har du en liten oversikt over hvor ting ligger her? som fine strender, plasser og shoppe, steder og se, nattklubber?

Igjen, Takker for alle svar. Mye bra her!
Vis hele sitatet...
Har vært i Side, det er en lang vei med hoteller og lignende og så kommer man til en slags havneby der det er masse kule butikker og lignende. Svært pen by å spasere i og se på ting i butikkene!

Det er nesten ingen nattklubber, Side funker svært dårlig for festing. Når jeg var der så jeg faktisk bare én nattklubb, og det kosta 90 kroner for en øl eller drink der.

Angående strand så er det vel en milelang strand langs hotellområdene, området jeg var i luktet svakt kloakk men det var faktisk ikke så ille ellers. Det er masse restauranter bortover stranden med gode priser og som regel god service.

Det desidert verste med Side og Tyrkia generelt sett er guttene der. Det må være det hestligste og jævligste folkeslaget jeg har opplevd. Tyrkere er kanskje ikke så ille, men på turiststedene er de for jævlige. De som serverer deg mat på restaurantene kan gjerne stå og prate piss om deg på tyrkisk bak ryggen på deg, de står gjerne og smiler osv like samtidig så du ikke merker det. Mange tyrkere mener at alle hvite jenter er horer og burde bli behandlet som det. Det er vel velkjent at mange norske jenter blir voldtatt i Tyrkia hvert år.