View Single Post
Sitat av Life Goes On Vis innlegg
40.000 på 4 uker ?Vi brukte 50.000 på ca 16 dager. Dette har vi gjort to ganger så 100.000 har ryki med for en måned i Thailand gitt. :-) Mulig verdt det, men de pengene er vanvittig kjekke til andre ting og
Vis hele sitatet...
40 000,- kroner på en måned er masse, mann. Selv om du bruker 50 000,- på to uker, går det fint an å bruke mindre. Du klarer jo å leve på mindre enn 100 000,- i måneden i Norge


Men si budsjettet totalt er på 40 000,- kroner for to stk. Flyreisa til et land i, f.eks. Thailand, kan man sikkert få ned i 6000-7000,- pr. pers. Er du heldig får du med hotell for den prisen, men vi runder opp til 20 000 for to personer for hotell og fly. Da er du nede i 10 000,- pr pers å bruke i ferien. Det er ikke noe problem å klare det, jeg hadde levd bra til den prisen. Men du må vurdere hva du vil ha ut av turen, og kanskje i ditt tilfelle vil du ha litt mer. Noe som alltid er kjekt.

Jeg var en tur i Asia i fjor, og da brukte jeg rundt 10 000 på 15 dager, og da kjøpte jeg smykker for et par tusen, en dress, og noen suvenirer. Var på utflukter og drakk øl og spiste ute hver dag.