View Single Post
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av m0nte Vis innlegg
Jobber som key account manager innenfor et større telekonsern. Både arbeidsoppgaver, lønn og goder er jeg rimelig godt fornøyd med. Ellers har jeg også noen år i retail på ryggen, hvor betingelsene var litt dårligere - men absolutt overkommelige dager der også. Drømmejobben er nok KAM på et høyere nivå eller ev. salgs-/markedssjef/-direktør på ett aller annet tidspunkt.



Denne påstanden fortjener vel egentlig ikke et svar, men vil ikke påstå at allmennfag er bortkastet. Om du etterfølger med f.eks. en bachelor- eller til og med mastergrad, kan du se dører åpnes. Selvfølgelig er det greit å jobbe som snekker også, man har vel muligheten til å jobbe seg opp som både låseansvarlig og skiftleder der også?

Jeg tror du var ironisk og jeg håper du tok sarkasmen i det jeg skrev også...
Vis hele sitatet...
Påstanden min er vel ganske kjent. Veeldig mange som går 3 år almen også aner de ikke hva de skal etterpå. Men Almen er jo ikke bortkastet hvis du går videre med utdanning etterpå.
Hvor bortkastet det er når flesteparten av almen elevene havner på kiwi kan diskuteres.

Sitat av alanapoli Vis innlegg
jeg hadde heller sitti i fengsel enn å være snekker..det mener jeg

husker jeg ble satt til det som 16 åring...møte opp ute kl 0630 og jekke bord i 20 minus...grøsss ass
Vis hele sitatet...
Da tror jeg ikke du har sittet i fengsel.