View Single Post
Sitat av naiSt
du er ikke den eneste med angst lidelser her i verden... nå har ikke jeg angst for folk men mer "random" hallusinasjoner som påvirker hverdagen min... i tillegg til mareritt som gjør meg søvnløs over lengre tid...

en stund brukte jeg amfetamin for å slippe å sove fordi jeg ikke taklet disse marerittene.

er bra du prøver å skremme andre vekk fra å teste amf da man ikke blir serlig bra i hodet etter et par døgn våken og nedturen som følger etter en stunds bruk.

men for all del, er det sympati du er ute etter får du ingen av meg... selvfølgelig er det synd i deg men du har tross alt brakt dette problemet frem selv med at du ikke er psykisk sterk nok til å holde deg unna amfetamin.

har ikke orka å lest alle postene dine men ser at du har copypastet din historie på ihvertfall 1 annet forum (www.narkoman.net) og har også skrevet blogg om ditt sørgelige liv.

sosial angst my-ass! du er ute etter så mye oppmerksomhet at det er til å bli kvalm av. slutt å syt å prøv å få orden på livet ditt igjen. det er KUN du som kan gjøre noe med dette... finn et NA møte (anonyme narkomane) å delta på eller noe... skal du fikse opp livet ditt hjelper det ikke å ligge i senga med en pils å syte sammen med laptopen din.

hvis du er så stolt for at folk sier du har så stor selvinnsikt... tenk over dette: jeg har ikke stappa amf i nesa di... den putta du der selv! jeg har ikke gitt deg en sprøyte og tvingt deg til å ta et skudd! du gjorde alt dette selv. INNSE at det er din egen skyld å skaff deg hjelp! skattebetalere i Norge betaler million beløp til hjelp av narkomane... regner med dem strør litt over på en sutre-unge også.

jeg er VELDIG!! for at narkomane skal få hjelp til å slutte sitt missbruk, men dem må ønske det selv (å det virker jo som du ønsker å komme ut av miljøet) men du kan ikke forvente at en institusjon søker opp IP-adressen din å kommer å hjelper deg... isteden for å syte skriftlig til random personer kan du oppsøke en psykiater o.l (regner med at du svarer du har gjort dette allerede og bla bla bla) men prøv igjen, evt. fortsett å syte til en som får betalt for å høre på deg å muligens hjelpe deg (jada det er frivilig å lese alt du har skrevet, men vi har også ytringsfriheten til å si hva vi mener om saken)

til mods: hvis dere mener dette ble for moraliserende er det bare å slette posten. men jeg dømmer han ikke. litt mine erfaringer og noen råd og meninger
Vis hele sitatet...
makka er fysisk og psykisk avhengighetsapende! Men det er over lengre tid! ALLT er det over lengre tid! tror ikke du har så mye peiling som du gjir ut for!