View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Føler jo selv at ved å lese mye om speed og alle faresignalene som blir sendt om dette stoffet gjør meg trygg på at det å gi faen dagen etter, ikke blir noe problem. Skjønner at dette ikke er tobakk, at det er heftigere shit. Har aldri vært en one hit avhengig person, jeg utvikler som regel avhengighet over lengre tid, men har ikke prøvd noe sterkere enn weed, molly og 2-CB. Dette er stoffer jeg har stor toleranse for forøvrig. Akkurat nå er jeg mer redd for denne nedturen alle snakker om, ikke det å la vær å ta det igjen.
Vis hele sitatet...
Problemet er jo oftest at folk ikke kommer seg i seng og holder det gående til posen er tom. Det er også ganske stor forskjell på molly og speed f.eks. Mollyen slutter jo på en måte å funke som den skal etter ett x-antall redoseringer, også er man liksom «mett» på opplevelsen og det er fint å sove. Molly er heller ikke spesielt praktisk å bruke daglig, det kan hende sjefen synes du er litt rar om du danser når dere har møter og forteller alle hvor glad du er i de

På amf er du mer en slags produktiv robot som ikke føler sult eller trøtthet, med ett litt sleskt glis og mer selvtillit enn du kan stå inne for. (NB: Her beskriver jeg glansdagene altså, det snur fortere enn man tror). Ergo så er det jævlig mye lettere å brenne seg på, fordi det passer til alt. Lang dag på jobb = Amf. Kjedelig familie «fest» hos besta = Amf. Lørdagskveld = Amf. Oppheng på internett og annet lok = Amf.

Det du skriver om at etter å ha lest alle skrekkhistoriene her føler deg trygg på at det ikke blir noe problem å la være i etterkant, det er første steg på veien til å lure seg sjæl. Det er en false sense of security, som potensielt bare gjør at det tar lengre tid før du skjønner du er utpå. Det er sannsynligvis svært få som har blitt junkies fordi de trodde at dop var sunt. Nå ble det kanskje i overkant moraliserende her, det finnes selvsagt folk som greier å slutte, eller ikke blir hekta. Poenget mitt er egentlig bare at å tenke at man ikke blir avhengig av Amf fordi man ikke ble avhengig av Molly, blir litt som å tro at man ikke blir avhengig av ekstremsport fordi man ikke ble hekta på strikking

Det der med nedtur er veldig individuelt og avhengig av hva man gjør/ikke gjør. Jeg har ikke tall på hvor mange tråder jeg har lest som går ca sånn her: «Tok 2 g amf med en kasse med pils, uten å spise, sove eller drikke på 5 døgn. Hvorfor føler jeg meg helt jævlig?» Så lenge man spiser regelmessig selv om man ikke føler seg sulten, drikker vann (amf er dehydrerende), får i seg noe salt, og sover om natta går det stort sett bra.