View Single Post
Liten rapport for en som er ny på fluesopp, og psykedelika generelt da jeg ikke finner flein..

Spist fluesopp 2 ganger rå nå, veldig mye mindre effekt når den er rå og du blir veldig kvalm, og må kanskje spy. Samme hvor mye du spiser nesten tror jeg.

Har hatt en runde i dag på tørkede, ca 9-10 gram. Må si st jeg er veldig fornøyd etter dagens runde. Tar lang tid før den slår skikkelig inn, kanskje opptil 2 timer, men varer veldig lenge, mange timer er du på høyden. Jeg vil beskrive dosen i dag som utrolig deilig, som å være brisen/full på 5-6 halvlitere, men uten ubehag i magen eller spinnende hode når du lukke øyna. Er litt som å sveve rundt og man blir litt klumsete, men man er helt klar i hodet. Jeg gleder meg til å prøve ett lite knepp opp, men ikke mye.

Tørket fungerer da altså bedre og gjør deg mindre kvalm. Kommer du over kvalmen den første halvtimen er resten kos. Kan forresten nevne at det ser ut til (har kun to erfaringer på dette) at rusen avtar hvis man drikker alkohol. Vil man komme fortere ned ser det ut som om alkoholen hjelper for min del. Kan være placebo også.

Men, rød fluesopp som jeg trodde man døde av; kommer til å plukke den hvert år fremover- artig følelse og en genial sopp!