View Single Post
Sitat av monoxide Vis innlegg
Verken hvilepuls eller søvnen din er spesielt unormal, "Klokka" di er ikke nøyaktig, spesielt ikke for søvnmåling med mindre dette er en high tech klokke som måler REM søvn etc noe jeg ikke tror er tilfellet hehe. Den måler vel kun aktivitet og puls, og vrir du deg mye i senga eller tar en runk så får du helt feil resultater. Alt fra en slik klokke er ca resultater. Selvom jeg også har tenkt å gå til innkjøp av en, litt kult å følge med!

Stress litt mindre over det, så får du nok lavere hvilepuls om det er målet hehe
En lege vil også fortelle deg at du ikke har noe å bekymre deg for ang hvilepuls. Ta en sjekk om du tviler!
Du spiser også godt, skal du bli stor og sterk? Stå på tøffen og nyt hver dag som går !
Vis hele sitatet...
Nei nøyaktig er den selvsagt ikke, men referansene er jo andre brukere med samme unøyaktige klokke. Når det gjelder søvnen så er det stort sett søvn registrert fra jeg legger meg til jeg våkner, så her er det rett og slett det at jeg ligger for lite i sengen. Artig sidenote her er at av alle kombinasjoner av dop jeg legger meg til å sove på så er det en ting som har slått ut som ødeleggende for søvnkvaliteten: En flaske rødvin registrerte halvparten av søvnen som bortkastet, noe som harmonerer godt med trøttheten dagen derpå. Alkohol er utvilsomt det verste jeg trøkker i meg.

Uansett er ikke det vesentlige hvor mange kcal jeg bruker eller hvor effektiv søvnen min er, det vesentlige er at jeg får en referanse å forbedre meg utifra.

Ok, det var godt å høre, hvilepuls har jeg ikke peil på, og jeg har ikke sett noen sammenligning der som ved aktivitetsnivå/søvnmengde.

Jeg er stor og sterk, eneste jeg er mer avhengig av enn heroin er trening

Takk for gode ord, og gratulerer med dagen
Sist endret av Tøffetom; 17. mai 2015 kl. 23:59.