View Single Post
Er enig i at Laphroaig er veldig god, dog bare prøvd 10yo. Vil også sterkt anbefalle to japanske whiskyer (selvom tråden forsåvidt handler om skotsk) Nikka 10yo (veldig god, med mye smak) og Suntory Yamazaki (mindre smak, men absolutt god). (Konseptet japansk whiskey er en veldig inspirert av skotsk, da de som begynte å produsere dette i Japan dro til Skotland for å lære. De kvalifiserer ikke akkurat som skotske, men er såpass like at jeg ikke følte at det ble for off-topic)

Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Jeg røyker ikke cigar selv, men jeg tar meg en (tobakks)pipe iblant. Det er jo litt nostalgisk å røyke cavendish tilsatt høylandswhisky mens man nipper til en god highlander, men generelt holder jeg de to adskilt (og røyker som regen tobakk uten tilsetninger) - både pipe og whisky gir meg mer enn nok på egenhånd, kombinasjonen blir litt overkill på en måte. Men jeg tar gjerne en pipe etter en whisky eller omvendt.
[/i]
Vis hele sitatet...
Off-topic: Har du noen pipetobakker å annbefalle? legg gjerne med pris, beskrivelse av smak og hvor de er mulig å få tak i.
Sist endret av holy_toy; 20. juli 2010 kl. 22:29.