View Single Post
Direktør
Lunar's Avatar
437
Ketamin og alkohol sammen går helt fint(I india og en del andre land bruker de dette til å blande i drinkene til folk så de blir "dumme" og brukesr 10x mer penger. Og alkohol kan føre til at man spyr, noe som ikke er bra viss man er i k-hole, da man kan spy/gulpe mens man ligger på ryggen og rett og slett drukne i sitt eget spy siden man ikke merker det.
Samtidig vil alkohol bare dempe "drømmene" man får når man tar ket.

Ket er ikke avhengighetsskapende i den grad at du får abstinenser, er mer det at man får veldig lyst på det siden det er så deilig. Og til de som nøler med å ta det fordi det er "skummelt" så er det ikke skummelt i det hele tatt, kan være merkelig men ikke skummelt i det hele tatt. Trur det bedøver den delen av hjernen som utløser frykt og ubehag littegrann, eller noe i den duren

Jeg har veldig mye erfaring med ketamin, har vel gått 100-200g. Og jeg har lært meg å bruke dette til å styre drømmene mine.
Legger meg godt til rette, gjerne med dyne osv så man er komfertabel. Med nok øvelse kan man da etterhvert styre drømmene, jeg kan sveve ut av leiligheten og opp til månen og titte ned på jorda mens jeg fortsatt er helt klar i hodet, men om jeg vil kan jeg komme tilbake til den vanlige verden på 1/2 sek.

Dette er da før K-Hole, for i K-Hole "spinner" det såpass at man ikke har sjangs til å styre det.

For den multimate ket opplevelsen må du som sagt ligge godt, ikke sitte men ligge, høre på musikk som funker for deg når du er på det, selvom du digger musikken nykter trenger du ikke like den når du er på ket. Det er musikken som gir deg den spirituelle opplevelsen og får deg til å sveve igjennom forskjellige verdner. Men får å få til dette må du klare å slappe helt av, noe som ikke alltid er like lett når du opplever noe slikt, men ellers mister du ofte den turen du har klart å opparbeide.
Man kjenner kroppen/senga/dyna bevege seg og får deg til å få følelsen av å sveve, puster du rolig når dette skjer og lar deg flyte med vil du kjøre "berg og dalbane" i takt med musikken. Toppene på musikken er toppene på banen og motsatt.

For å få mest ut av dette stoffet må man lære seg det å kjenne, da slår det absolutt alt av alle andre stoffer. No doubt. Men når man bare tar seg en fet lisse uten å vite noe, så er det ikke så morro, da er det bare rotete siden man ikke klarer å styre det den veien man vill.

Tilbake til trådstart, det de mener med life changing på dette stoffet er at man plutselig en gang man tar det kan "våkne opp i livet" og tenke annerledes på mye, lære seg å sette pris på ting man bare driter i til vanlig.

Ketamin kan brukes til alt. Ture, smertestillende, oppkvikkende(mindre doser, da blir det nesten som cola), styre drømmer, abstinensbehandling(psykisk og fysisk) og mye mer. Men som sagt man må lære å bruke det, og det er ikke så lett viss man er fiksert på en type rus/turing og sammenligner alt man har prøvd før med dette.

Det er også mye billigere enn det meste man kan få en lignende rus ut av, selvom det kun varer 1 times tid, mens hovedpeaken er på kun 15-20 min.

Forskjellen på Intramuskulært og i nesa er ikke stor. Kun ved veldig store doser siden nesa og slimhinnene tetter seg og ikke får tatt opp alt.

Men det negative er at man blir tolerant, jeg kommer meg ikke i k-hole lenger om jeg tar 500mg, og dette er apotekket(99,5%)

Ket kan også deles inn i 3 forskjellige typer(beste ordet jeg fant) Fordi det lages 3 forskjellige og de har littegranne forskjellig effekt, det er ketalar, ketamex og helt vanlig ketamin. Forskjellen jeg synes jeg merker er at ketalar som brukes på skjøre dyr og mennesker ikke gir en like stor trip/bodyload, mens vanlig ketamin er ment til dyr er det ikke behandlet like mye som ketalar, så det kan kanskje ha noe å si. Ketamex er jeg ikke helt sikker på, vet bare at den lages i mexico.

Jeg er litt surette og trøtt nå så kan være mye feil her, skal prøve å skrive en ordentlig imorgen og kanskje noen av de sykeste trip-rapportene.

Kom gjerne med innlegg viss det er noe jeg tar feil angående. Eller om det er noe du lurer på, trur faktisk jeg svare på det meste når det gjelder dette stoffet, selvom det kanskje ikke kommer fram i denne teksten, men det er nok mest fordi jeg har konsentrasjonsproblemer.


PS! Ketamin og syre er den beste komboen, skal man legge noe oppå det igjen må det bli mdma, gjorde det senest i helgen Hadde det morsomt alle sammen!
Sist endret av Lunar; 16. juli 2010 kl. 02:03.