Tråd: DMT-entiteter
View Single Post
Sky: Kontakt med entiteter fra andre virkeligheter/dimensjoner er et relativt vanlig fenomen ved praktisering av åndeplanter/substanser. For å nevne noen:

-DMT-innholdige planter
-Pcilocybin-sopp
-Amanita-sopp
-Salvia Divinorum
-Iboga
-Datura og de andre power-plantene i nattskyggefamilien
-Mescalin-innholdige kaktuser
-Ekstremt høye LSD doseringer skal visst også kunne fremkalle DMT-liknende opplevelser

Shinobi: Å kalle disse entitetene alver, eller machine elves er bare en av uendelige måter å tolke visjonære opplevelser der interdimensjonale entiteter er involvert på. Faktum er at uansett hvordan man forklarer disse vesenene, så er man like mye ute av stand til å formidle en nøyaktig skildring av dem. Det virker rett og slett umulig. De samme entitetene kan bli forklart som alver, guder, ånder, monstre, klovner, goblins, skrømt osv. og alle forklaringer hadde passet.
Men faktum er at det er 99,99999% UMULIG å forklare utseendet deres i det hele tatt, så alle skildringer handler mer om hva man assosierer med personlighetskarakteren og oppførselen deres enn utseendet.

Jeg har aldri hatt en LSD opplevelse som minner om DMT, uansett dosering. Men jeg kjenner folk som ikke har praktisert DMT noen gang, men sier at mine skildringer av DMT-opplevleser minner dem om høye doseringer av LSD de har tatt.
Min teori på dette er at den høye LSD-opplevelsen var så intens at pinealkjertelen satte igang den kjemiske prossessen som skjer når man dør(teori, ikke godtatt som fakta, men jeg støtter den) og begynte å produsere store menger endogen DMT.

Kort fortalt at høye doseringer av et kraftig psykotropisk stoff kan sette igang naturlige DMT prossesser i hjernen.