View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av knert1 Vis innlegg
Kom gjerne med updates, Hadde vært interessant det. Men uskyldig rusa bak rattet tror jeg ikke du kommer langt med. Har du i det minste noen paragrafer du tenker skal redde deg her?
F.eks fra lovdata

Eneste jeg veit om som kan gjøre at du skulle slippe straff for ruskjøring er nødretten, men da skal du faktisk ha en god grunn til å være på veien, og jeg aner ikke om den fungerer med annet enn alkoholpåvirket kjøring siden alt annet i bunn og grunn er ulovlig i utgangspunktet.

ønsker deg lykke til, men jeg personlig tror nok det blir dårlig med pils på oss andre :/ Hva med et trekk om det skulle gå til helvette? Kanskje høre med Bjørn Dahl om han har litt ekstra stash til en god anledning?
Vis hele sitatet...
Hehe, joda - kan jo ikke miste lappen om den allerede er mistet

Jeg har gravd litt angående forrige gang jeg ble "fersket". Og fant ut jeg brukte 3 gram fordelt på 5 dager i joints, hvor tidligere bruk kan anses som moderat +, hvor blodprøven ble tatt var rundt 36 timer siden sist inntak - og verdiene var enten null så liten, jeg fikk tilbake lappen (får se om jeg får verdiene fra forrige blodprøve)

Igjen, så var jeg clean 3-4 uker etter det, og inntaket er snakk om mye mindre (cirka 1 gram fordelt på 5-6 dager, og mellomrommet var 24 timer, give or take da blodprøven ble tatt.. Forrige gang var jeg så utrolig redd for verdiene skulle tilsvare "promillegrensen" på 0.5+, men hadde gullhår i ræva.. Har dere noen tanker på hvordan den gitte situasjon kan sammenlignes?

Jeg prøver å være optimist, såklart, og har skrevet et godt forsvar, om jeg må snakke med dommer..