View Single Post
Sitat av Lonely Robot Vis innlegg
Du kan ikke "gjøre den negativ". Hvis det er din urin som ender i glasset så er du fucked uansett.

Var jeg deg ville jeg tatt konsekvensene som en mann, og bare akseptert det. Hvis dette høres ut som en dårlig ide finnes det jo alternativer. Du kan prøve å skaffe rent piss fra noen andre, for så å lure dette opp i glasset når du tar prøven. Men, hvis de som følger med er bittelitt kompetente så kan du bare glemme dette. Ellers finnes det jo anretninger man kan bruke, falske peniser og greier, men det har jeg personlig liten tro på, og du rekker uansett ikke å skaffe disse før i morgen.

Stå i det. Du får sikkert en liten kjeftesmell og så må du være rusfri en stund, men det er ikke verdens ende.
Vis hele sitatet...
Spar oss for sånne idiotiske svar. Akkurat samme taktikken som politiet bruker.
Det er ikke noe "mann" å godta et forelegg på 10k, det er mere "pussy/dum" fordi man ikke tørr å lyve til autoriteter..

Vennligst ikke svar på ting du ikke har greie på. Som nevnt fungerer flushing på sånne simple prøver politiet bruker.

I kondom kan urin være knotet å få opp, prøv med en liten beholder eller noe. Jeg snakker av erfaring, er ikke morsomt å få noen andres urin utover hånden.
Si du ikke klarer å pisse når noen ser på deg hvis de insisterer. Si også det var rullings du røyket.
Sist endret av pkk1990; 4. desember 2015 kl. 02:27.