Tråd: Mye blå
View Single Post
Roche er jo en god klassiker, men i det siste har jeg vært en del borti brett hvor det står noe likt som "aquarin" på brettet. Har ikke brettet fremfor meg for øyeblikket så kan hende det er en stavefeil eller to men de funker som bare det de også.
Om det er mye blå valium i omløp er litt avhengig av hvor i landet du bor og hvilke folk du kjenner. Men ja, er alltid/som regel blå valium i omløp. Prisen er ofte avhengig av hvilken mengde du kjøper. Enkeltvis koster de gjerne 20-30, 25 er det vanligste, men har også vært borti plasser hvor prisen faktisk har vært så høy som 50 kr per stykk, også avhengig av hvor i landet du er.
Oslo omegn vil jeg tro er billigst, personlig har jeg ikke så mye erfaring sør for Oslo men om du drar nordover, retning Nordland, Troms og Finnmark så blir det dyrere. Litt usikker på Finnmark men i Troms er plassen jeg har vært borti 50 kr pr stykk, enkeltvis. Kjøper du mengder vil jeg anbefale Oslo omegn etter egen erfaring. Kjøper du for 5,000-10,000 kroner kan du fint få det så billig som 10-15 kroner per stykk. Har du mere å bruke så er det muligheter for enda billigere, men der igjen så avhenger det veldig på kontakten(e) du har.
Alle blå valium kommer originalt på brett, men noen velger å ta pillene ut av brettet av diverse grunner, blant annet oppbevaring.