View Single Post
Sitat av Deezire Vis innlegg
Det høres ut som et svært dårlig råd. Blir du tatt så kan du se langt etter å noen gang besøke USA. Ja - det stemmer at de ikke har tilgang til å se rullebladet ditt, men vi vet også at de har tilgang på svært mye data. Slik jeg har forstått det så er visumsøknad mer eller mindre bare en formalitet for nordmenn, selv om du er straffedømt. Og for nasking, er ikke det bare forenklet forelegg? Jeg vet at USA sier du skal søke om uttømmende politiattest, men det er blitt endret på det nå, og da jeg søkte om det ville Politiet kun gi vanlig attest. Det er politiet som bestemmer dette, og USA virker å godta det.
Vis hele sitatet...
Er bare forenklet forelegg ja, er ikke straffedømt... Og ja vil nok bare synes på uttømmende politiattest tror jeg..

edit : ikke forenklet forelegg , men forelegg...har også et forelegg for å ha kjørt forfort ,vet ikke om dette er på rulle bladet eller har no å si.,. aldri sittet inne eller blitt dømt for no .. kun disse forleggene for forfortkjøring og nasking

[quote=Legevakten;2996685
Så, hvis du ser ut som Jens Stoltenberg, tror jeg ikke de blir mistenksomme på deg.
Ser du ut som et medlem i HA, får du problemer.
[/QUOTE]

Hehe er jente på noen å tjue år så håper ikke at jeg ligner på hverken stoltenberg eller et h.a. medlem haha:P Litt redd for at det skal bli problemer hvis jeg lyver though..De tar sikkert høyde for at noen lyver på disse skjemaene , og blir ikke overasket hvis de kan finne ut om jeg lyver...

Sitat av Legevakten Vis innlegg
Så, hvis du ser ut som Jens Stoltenberg, tror jeg ikke de blir mistenksomme på deg.
Ser du ut som et medlem i HA, får du problemer.
Vis hele sitatet...
Hehe er jente på noen å tjue år så håper ikke at jeg ligner på hverken stoltenberg eller et h.a. medlem haha:P Litt redd for at det skal bli problemer hvis jeg lyver though..De tar sikkert høyde for at noen lyver på disse skjemaene , og blir ikke overasket hvis de kan finne ut om jeg lyver...
Sist endret av h3kr0; 20. september 2013 kl. 12:28.