View Single Post
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Vel, mulig jeg har vært dårlig til å formulere meg her, og mulig jeg dro for mye urellevant inn i tråden, for det jeg vil frem til er at folk blir for late.

Som jeg tidligere nevnte så har det kommet oppfinnelser som skal gjøre hverdagen lettere for oss, men faktum er at disse oppfinnelsene gjør at vi kan fortsette med noe annet arbeid. Alt skal gjøres hele tiden! Det er det jeg blir sliten av. Jeg merker at jeg sliter med å formulere meg riktig her.

Men for all del, dere har noen gode poeng dere som er uenige med meg, absolutt.
Vis hele sitatet...
Du mener folk blir for late, men alikevel så er det bekymringsverdig at vi har mye å gjøre, noe som i sin tur gjør deg sliten?

La gå, jeg kan se idiotien i å kjøpe ferdig kakao når det tar ca samme tiden det tar å lage kakao fra bunnen av. Noe annet kommer jeg ikke på sånn ifarta, og jeg må si at verken hydrofilm eller expresskakao er noe jeg tror vil knuse den sunne norske folkesjela.

Og, biff med fløtegratinerte poteter er godt, men når jeg har dårlig tid, vil ha mat fort eller (sett inn villkårlig horribelt scenario) så priser jeg herren for grandiosa.