View Single Post
Sitat av Dongerino Vis innlegg
99,99% ville sluttet å jobbe i kassa på Rema også om de ble steinrike. De som hadde valgt å fortsette har de en patologisk tvangslidelser
Vis hele sitatet...
99,99% ville gjort det for å bli rike ja, men ikke ved å være giggolo. Tallet ville jo vært drastisk lavere dersom "steinrik" vil tilsi å selge ræva si og suge pikk på fremmede menn..

At nærmest hver eneste person ifølge deg ville gjort det for å ha en god timelønn er en rimelig kontroversiell påstand. Og det sier kanskje litt om ditt menneskesyn(?).

Jeg er skråsikker på at de aller fleste har selvrespekt nok til å ikke ville gjort det.

Edit: Innlegget var ment å være en sammenslåing. Men samme det.

Sitat av Nature Spirit Vis innlegg
Liker integritetsnivået ditt. Jeg skulle ønske du kunne utdype enda litt mer, gå litt dypere, få ut flere ord om hvorfor du ikke ville.
Vis hele sitatet...

Hva mener du med dypere? Det er ikke mer komplisert enn at jeg er heterofil og ikke kunne tenkt meg å ligge med menn. Spesielt med tanke på å la meg bli utnyttet seksuelt for ha en grei lønn. Og det å skulle opptre slik ville påført meg (og evt. familie) så mye skam at det ikke lar seg beskrive med ord.
Sist endret av DorulInisse; 28. september 2019 kl. 21:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.