View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
Tenker du hva en skal ta med ut på turen, eller tilbake fra turen? Tar gjerne med meg en kilo multe dersom jeg skulle komme over det (multe er herlig). Uansett, det er jævlig kjipt å ligge ute i regn/mygg/maur. Liggeunderlag, myggolje, og presenning er lurt. En drar ut i skogen for å kose seg, ikke kjempe for overlevelsen.

BTW: Har du bikkje, er dette gull verdt om du noen sinne drar alene, både for deg og bikkja! Lykke til på tur! Tror jeg tar meg en tur selv snart.
Vis hele sitatet...

Det var egentlig det med alt søppelet om irriterte meg mest. Det er forbanna irriterende med folk som bare slenger fra seg all mulig skrot og søppel overalt, simpelthen fordi dem er for late og ikke gidder å finne seg en søppelkurv.

Men jeg har faktisk sett folk som går på fjelltur, og så finner dem f.eks. noen fine blomster eller noe som dem har lyst til å ta med seg. Så de river opp en haug med hele blomster med rot og det hele. Den lille klumpen med jord som blir hengende igjen på blomsten, bare river dem løs og kaster inn i skogen igjen. Dette ser ikke bare stygt ut, men blomstene kommer jo ikke til å vokse ut igjen ettersom hele roten har blitt revet skjødesløst opp...