View Single Post
Er du sikker på at denne opplevelsen skyldtes feil diett? Kanskje du hadde ideen om "korrekt" diett og dens viktighet i bakhodet, og siden psykedelika arbeider med underbevisstheten, så kom den ubevisste bekymringen frem i form av scenarioen du har beskrevet i posten? DMT kommuniserer på et innviklet vis, og former visjoner og budskap utifra ditt sinn. Man skal ikke ta alt for god fisk.

For jeg kan skjønne alkohol-regelen, spesielt ett par dager før seremonien, men fett mat og sukker? Hvorfor det? Høyt tyramininnhold i mange typer fett mat?

Jeg må si at jeg aldri har tatt ayahuasca, men har en god del erfaring med psilocin og fordampet DMT. Jeg synes at dem to har en del likhetstrekk. Psilocin er jo en form for DMT (4-HO-DMT), så utifra dine og andre folks erfaringer med ayahuasca, vil jeg påstå at høyt nok dose flein tar en til samme dimensjoner. I hvertfall etter min mening. Nevner det for at ikke du skal tro at jeg ikke kjenner til viben og hvor overbevisende slike erfaringer kan være.

PS: Har selv aldri brydd meg om slike langvarige dietter, og har aldri hatt noen problemer, rett og slett fordi jeg anser slike anbefalinger som hippie crap. Greit nok å unngå alkohol (krymper sinnet), koffein (øker angstfaktor), sukker (blodsukkerfall) og fett mat (tung og slapp kropp) samme dagen som man skal avgårdet, men 1-2 uker?
Sist endret av Stray Wanderer; 19. juli 2019 kl. 21:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.