View Single Post
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Trådstarter
586
Sitat av SilverLemon Vis innlegg
Hvor er dette?

Btw, Fine bilder, har du fler? :-)
Vis hele sitatet...
Takk. Har mange flere bilder som jeg legger ut så fort jeg får gått igjennom dem. Kommer kanskje noen på flickr i kveld ihvertfall.

Akkurat sånne innlegg jeg igrunn håpet på å unngå...

Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Blir sykt inspirert av bildene og teksten din! Bildene er veldig bra, selvom jeg syntes HDR effekten kan bli litt overkill noen ganger er det stabilt bra over alt Pleier du ha med med flere objektiver på turene dine? Ser jo at blandt annet det siste bilde er veldig bredt.
Vis hele sitatet...
Takk. Har med meg en Sigma vidvinkel 12-24mm som jeg bruker mest, en Canon 50mm normal, en Canon 24-70mm zoom og en canon 15mm fisheye (som også blir brukt mye.. kanskje for mye) . Siste er tatt med 15mm fisheye. De to andre sigma vidvinkelen.

Sitat av znapper Vis innlegg
Folk burde holde seg for gode til å foreslå konkrete stedsnavn, det er nettopp det som fører til at disse stedene blir gjennomherpet, stengt, overvåket og/eller revet.

Luci Tristis:
Vet du hvor det er, fint.

Lurer du på hvor det er, spør på PM og sendt en bønn til høyere makter om at noen finner deg seriøs nok til å dele informasjonen.

Vi har så lite her til lands at vi får sørge for å unngå at fjortissa ødelegger absolutt alt.
Vis hele sitatet...
Veldig enig i dette. Nesten så jeg angrer litt på at jeg la ut denne tråden. Vanskelig å moderere innlegg. Kan prøve å få tråden slettet. Man finner jo ut av mye om man googler litt, men åpenbare navn og lokasjoner på litt ukjente steder som ikke har hærverk er ingen tjent med.

Sitat av Heffalompen Vis innlegg
Kjenner flere som har gått der, og har hørt rapporter om hvor jævlig falleferdig den var. Samt sett noen bilder fra den fortsatt var i drift. Fine bilder, og et godt stykke arbeid! KP.
Vis hele sitatet...
Ja ganske utrolig mye forfall det blir etter få år. Stedet ble forlatt i 2006 etter det jeg har lest meg til. Gulvet i gymsalen var episk og fant noen steder med herlig mye vannskader og malingsflass. Hvis planen er å rehabiltiere stedet bør man kjappe seg... over et visst punkt blir det lettest å rive.