Tråd: 9000kr i bot.
View Single Post
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Jeg viste også fingeren til politiet en gang i fylla.
Satt meg på huk og flippa begge fingerene mot politibilen som en ekte idiot.
Bilen gikk fra lett rulling til bråstans og passasjerdøren åpnet seg hvor en barskt politigubbe steppet ut og vinket meg oppgitt bort.

Slapp unna med verken bot eller glattcelle.
Hvorfor? Fordi jeg la meg paddeflat og prøvde å forklare (så bra jeg kunne med tanke på hvor full jeg faktisk var) at jeg ikke hadde problemer med politiet, og at hendelsen kun var et utfall min litt tilbakestående hjerne fant ut var en god ide i øyeblikket. Jeg tror jeg til og med sa at jeg skjønner at jeg fortjener bot nå.

Fikk en kjapp skjennepreken før de lot meg gå.


Hadde jeg begynt å slenge med leppa så hadde jeg med all sansynlighet endt opp med både bot og glattcelle.
Vis hele sitatet...
Forskjellen var at han ikke viste fingeren til politiet uprovosert, han viste fingeren fordi politiet ikke lot han hente jakka som lå inne på utestedet vi var på. Det var aldri noe stygge ord eller annet, politiet så at han var veldig full, spurte om legg, ga tilbake legget og sa bare at han var for full til å drikke noe mer så de ba han forlate stedet, så nekta de han og hente jakka, og imens han forlot stedet ga han fingeren bakover gående med ryggen mot politiet.
Sist endret av Kladdebok; 16. oktober 2013 kl. 12:43.