View Single Post
http://mwcnews.net/content/view/27972/264/

Denne linken fikk meg til å felle tårer for første gang på lenge. Jeg er ellers ikke en veldig følsom person men dette går over alle grenser. Håper alle sprer disse bildene for å vise verden hva som virkelig skjer i Palestina. For dere som ikke har sett bildene, det er noe veldig sterkt materiale og hvis du er en sart sjel så styr unna, selv om jeg ikke tror dette vil være problemet her på nFF, vi er vant til realiteten og vi skjønner at det er lite vi får gjort med situasjonen.

Palestina er Israels og Palestina er bare et land araberne har funnet opp!
Noen som kan si meg når Palestina blr opprettet?
De fleste palestinerne synes det var bedre å bo i Israel enn i andre midt-østen land, men så begynner alle arabere å kreve tilbake Israel.
Dermed blir det full krig og de får det plutselig mye verre!
Hadde de bare latt det være og latt de som bodde der bli og Israel lov til å bygge opp sitt eget land hadde alt vært mye bedre!
Apropo drepte palestinere: Israelere har levd i krig og fare for bomber nesten hele sitt liv og flere lever i tilnærmete bunkere som hus, derfor dør ikke de i hopetall!
Palestinere kan ta avstand fra alle Hamas og terrorist unger, men neida isteden oppdrar de barna sine til å hate palestinere og ha som mål at staten Israel skal utslettes fra verdenskartet!
Vis hele sitatet...
Dette er så hodeløst at det egentlig ikke er verdt et svar, men siden jeg har god tid så skal jeg prøve å svare til beste evne.
Jeg håper du er fullt klar over at Israel er et land som ble "FUNNET OPP" for drøye 60 år siden? Som Atomet allerede har sagt så har Palestina vært en nasjon de siste 2600 årene, så det "Israel var der først" agrumentet fungerer nok ikke. Dette landet er ikke deres, 1/3 av deres nåværende territorium ble delegert til Israel i 1947 av FN.
Hadde de bare latt det være og latt de som bodde der bli og Israel lov til å bygge opp sitt eget land hadde alt vært mye bedre!
Vis hele sitatet...
Nå er det jo det som er hele problemet her. Israel ekspanderer på bekostning av Palestina. For å putte det i ord du skjønner: Hvis Sverige hadde begynt å ekspandere på bekostning av Norsk territorium, hadde du satt deg ned å latt det skje da? Da det er åpenbart at Sverige har som mål å anneksere hele Norge under Svensk styre, og kalle hele smørja for Sverige? Dette har jo allerede skjedd, og Norge slo tilbake. Rettferdiggjøres Israels handlinger bare fordi de er Jøder? For hvis det er sant så skal jeg konvertere til jødedommen, og når jeg får dårlige karakterer på skolen, eller ikke har lov til å bygge på hytten min skal jeg si at jeg er jøde, for det fungerer jo tydeligvis, og da vil alt løse seg. Er det virkelig feil å kreve tilbake noe som er ditt?
De fleste palestinerne synes det var bedre å bo i Israel enn i andre midt-østen land, men så begynner alle arabere å kreve tilbake Israel.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du påstå dette? Jeg hadde virkelig likt å sett noen meningsmålinger ang denne påstanden, som jeg finner helt forrykt.
Du er vel egentlig en tapt sak så jeg kan ikke skjønne at jeg i det hele tatt svarer på innlegget ditt, Dement, Cheroxx og atomet har gått lei av sånne som deg for lenge siden.