View Single Post
Ongun
Trådstarter
100
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har aldri turt å skaffe hjelp mot min avhengighetsykdom, mtp alle skrekkhistoriene jeg har lest her inne, men nå har jeg så inderlig lyst for nå går det veldig fort nedover her... Har selv manipulert systemet ved å skaffe diverse medikamenter som kan være til hjelp i avvenningfaser, men gjort vondt verre dessverre.
Vis hele sitatet...
Veldig typisk. Skadelig, økonomisk langt mer destruktivt, og miljømessig ikke nødvendigvis gale, men mest sannsynlig.

Mest av alt , du har ikke tryggheten i å vite at om det skjer deg noe så vil du få lindring for hva enn det skulle nå vær.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men nå sitter jeg å drikker med sanseløs hverdag stimulert til himmelen... Og et blir bare urealistisk for meg å spørre om hjelp, selvom jeg ofte innser at jeg har et problem. Jeg skjønner at det er litt sadotanke gang, men jeg eier 0 tillit til helsevern eller psykologer lenger etter hvordan jeg har blitt behandlet, så da må det vel være å forstå at jeg aldeles ikke vil åpne meg til dem med mine mest intime problemer.
Vis hele sitatet...
Problemet i sin helhet oppsummert. Takk for respons. Anonym er man uansett. Du er nå dobbelanonym
Sist endret av pickaboo; 30. juli 2019 kl. 19:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.