View Single Post
Redpilled alfahann
391
Sitat av *pi Vis innlegg
Å hjelpe meg, trodde du det var flørting på kjønnsmarkedet jeg snakket om?
Vis hele sitatet...
Skal innrømme at jeg gjorde det når du ikke kom med konkrete eksempler og reaksjonene du beskrev virket såpass milde.

Sitat av *pi Vis innlegg
Når derimot styreleder, hovedsponsor eller sjefen din kommer med slibrige hentydninger eller kommenterer størrelsen på puppene dine midt i en jobbsamtale, da skal ingen innbille meg at det er flørting det handler om.
Vis hele sitatet...
Det kan jeg si meg enig i. Kjipt at den oppførselen aksepteres.

Sitat av *pi Vis innlegg
Sitatet av Hobbelstad er godt. Det er interessant at hun nevner at gutter må læres hvor grensene går. Ca hver eneste gang jeg har tatt til ordet for det, blir jeg beskyldt for å demonisere og kalle alle menn for potensielle overgripere. Men vi lærer barn å ikke slå, uten å kalle dem tikkende voldsbomber av den grunn. Vi bør også lære dem å gi seksuelle følelser adekvate uttrykk, slik vi gjør med sinne.
Vis hele sitatet...
Da kan det kanskje være lurt å gjøre som Hobbelstad å beskrive litt av motsetningsforholdet som kan oppstå eller komme med konkrete eksempler som du gjør over. Det gjør i det minste sinte unge menn som meg litt mer mottakelige for å se ting fra et kvinnelig perspektiv. Er enig i at grensesetting kan læres.