View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Trådstarter
Sitat av Jens1 Vis innlegg
Nja, men vær klar over at det ikke er helt innenfor da, å oppgi at du bor på en adresse du ikke bor på. Ville heller ha satset på å bo med en venn heller da. NAV kan jo tro at du er skeiv da?

Hvordan dette blir utover 12 måneder kan jeg ikke si.

Samboerskap er ugift samliv i ekteskapslignende former mellom to personer.
Vis hele sitatet...
Hvem sa noe om at denne vennen var en mann? Anyways, takk for oppklaringen. Jeg trodde virkelig at samboer var så enkelt som att en bodde sammen med noen.

Litt irriterende at det ikke er helt innenfor da jeg føler jeg burde ha samme rettigheter uansett om jeg bor hos mor, alene eller i min campingvogn.

Sitat av _abc_ Vis innlegg
22 mndr UFB og så noen mndr registrert på camping. Rinse repeat.

Pass på at du sier fra deg evt bostøtte. Ufør ruller og går. Droppe lån? Poenget er vel sparing? Da burde du faktisk spare. Ek?
Vis hele sitatet...
Ja poenget er ihvertfall å spare penger på bosituasjonen og selvfølgelig det å ikke trenge å forholde meg til det å faktisk bo en fast plass. Lån har jeg allerede på ett kjøretøy, å såpass vil jeg unne meg, ihvertfall når jeg tenker å bo i en campingvogn. Det er snart nedbetalt, men ikke helt enda.
Sist endret av Alge; 17. mars 2023 kl. 19:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.