View Single Post
Meldte skade og fikk skadeoppgjør før timen var omme.
Blir og låne firmabil og hente en meget oppgradert tv med tanke på størrelse da 70" var for lite til den store stua vår.
Blir vel også revet med ett par høyttalere og subber i samme slengen da atmos lydplanke drukner i så stor stue xD

Når det kommer til ommøbleringa annenhver mnd som flere reagerer på her, så får hu gjøre akkurat som hun vil så lenge jeg slipper og være med på noe eller at det skjer for mye av det når jeg er hjemme.
(Foruten denne ene gangen idag da hjalp til og flytte tv)

Samme med div rom i huset. Det kan nesten ikke stå i ett år fra det er pusset opp til hun pusser det opp på nytt igjen. Der har hun fri tilgang til bankkortet og styrer og herjer og gjør akkurat som hun vil. Så lenge jeg ikke må gjøre mere enn og holde en vater i 2 minutter.

Dermed får jeg ingen spm eller kommentarer på hvor mye tid og ekstreme summer jeg bruker på hobbyen min til alle døgnets ugunstige tider heller

Sitat av dåven Vis innlegg
Kanskje på tide at hen henvender seg til psykolog?
Vis hele sitatet...
Hun blir bare jævlig fort lei av interiøret og hvordan ting er og vil ha forandring og variasjon
Sist endret av freakypedro; 17. mars 2023 kl. 19:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.