View Single Post
Jeg sliter med min psykiske helse og har som kanskje flere har sett gro logg på Cannabis, jeg gror av medisinske årsaker for meg og min samboer. Samboer tar det for kroniske smerter og jeg tar det for mental helse. Har ADHD og måtte slutte på medisiner etter ubehagelige bivirkninger for 10 år siden. Cannabisen roer tankekjøret jeg har og jeg liker å bruke det i helgene.
Jeg sliter som sagt med min psykiske helse fordi jeg ble alvorlig mobbet hele grunnskolen og foreldrene mine fysisk og psykisk mishandlet meg i oppveksten. Jeg drikker ikke en dråpe alkohol, tar ikke tabletter eller opiater, ikke engang én paracet grunnet min angst for bivirkninger etter ADHD medisiner. Jeg fikk nå etter kanskje den 30. gangen jeg "medisinerer" meg med cannabis en helt utrolig opplevelse! Jeg husket nye ting fra barndommen, ikke fantasi, jeg hadde beviser på at det har skjedd! Jeg husket alvorlige ting min mor gjorde mot meg... Jeg bryter sammen og snakker dypt og lenge med min samboer! *dette skjedde i går*
I dag har jeg snakket med kommunene og søkt om psykisk hjelp!

MEN er det virkelig denne urten som jeg ved en bommert tok 20mg THC av istedenfor mine vanlige 10mg som fikk meg til å huske traumer fra barndommen?
Det flommet plutselig over av følelser og tanker. Så ikke på TV eller hadde noen andre innflytelser, disse minnene og følelsene kom ut av det blå.
Kan jeg takke denne urten for at jeg nå skal få hjelp i en alder av nesten 30??