View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg begynte på Cipralex for i overkant av to uker siden. Jeg begynte med små doser, og har sakte gått opp til 10mg, som jeg nå har tatt i et par dager. Frem til nå har jeg nesten ikke hatt noen bivirkninger, men i går og i dag har samtlige bivirkninger slått til hardt. Det begynner å bli skikkelig ubehagelig, og jeg lurer på hva jeg bør gjøre.

Lager ikke tråden som en erstatning for profesjonell hjelp, jeg har en oppfølgningstime om et par dager. Derimot lurer jeg på om det er noe jeg kan gjøre for å lindre ubehaget i mellomtiden? Eventuelt, hvor lang tid tar det før dette går over om jeg slutter å ta medisinen nå? Er det i det hele tatt trygt å slutte brått? Jeg håper det, siden det har gått såpass kort tid.

Jeg vet det ikke er populært å spørre om råd angående helse her, men jeg aner ikke hvor jeg ellers kan rådføre meg på en lørdag. Det føles litt hysterisk å ringe til legevakt, og det er gjerne ikke så mye de kan gjøre uansett? Beklager veldig om folk er lei av slike tråder her inne, men jeg er veldig alene om dette nå, og er litt sånn på grensa til panikk og litt desperat...
Vis hele sitatet...
Vi vet inne hvorfor du tar denne medisinen og hvilken andre , vi vet heller ikke hvilket bivirkninger du snakker om siden du ikke nevner noe ? Men kan si at jeg bråstoppa på samme etter 5 år og merka bare bedring i alt . Visste seg at det var medisinen som gjorde meg dårlig. Hadde blandt annet høy puls , svimmelhet , tungpust , kvalme om morningen osv . Men hør med legevakten , det er jo en grunn dem finnes , og dersom du har det så vondt så ta heller den telefonen ?