View Single Post
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Jeg vil igjen spørre om det er noen som faktisk får disse diagnosene bekreftet? Hvordan gjør
man det i såfall? Hos psykolog/psykiater? Har alle dere som hevder å lide av dette gjort det? Jeg er skeptisk til mange av disse tilfellene og tror mange bare legger skylda på dp/dr. Litt sånn som adhd diagnosen blir slengt rundt for et godt ord. Jeg kan selvfølgelig ikke vite jeg heller men synes det går igjen og igjen.

«Jeg har følt meg rar etter heavy røyking, derfor må jeg ha fått en psykose eller dp/dr.»
Cannabis kan få en til å føle seg litt merkelig en stund etter inntak, spesielt når man er uerfaren med stoffet som jeg mistenker mange av dere er. Unge er dere nok også. Igjen, skal ikke gre alle over en kam her, men wtf lissom?
Vis hele sitatet...
Hei! Jeg fikk dette for mange år siden. Du får sjelden diagnosen DP/DR alene, da det ofte er et symptom på noe annet. DP/DR er oppført på epikrisen, men ikke som hovedproblem.

Det er en seig prosess å bli kvitt, tok meg 6-7 år, men er i dag fri fra både det og andre psykiske problemer utover det som er vanlig for et menneske. Å føle seg rar noen dager etter inntak av rusmidler vil jeg ikke klassifisere som DR/DP, men jeg er ikke utdannet innenfor fagområdet.
Sist endret av sinkpad; 6. desember 2018 kl. 13:30. Grunn: typo