View Single Post
Det som skjedde var at jeg tok EN blåvalium, 10mg. Det er dønn fakta. Dette skjedde ca 2 uker før urinprøven. Vanligvis ligger grensen på positive/negative verdier på 200-300 x, mens jeg hadde en verdi på 1300. Dette var visst enormt høyt, og purken mente jeg måtte ha tatt noe dagen før urintesten.

På grunn av at jeg visste med meg selv at disse verdiene ikke stemte, gikk jeg med på å ta en hårprøve. Dette var for å bevise at jeg kun tok en pille, og hvis det stemte, skulle jeg få bli sa troppsjefen min. Men etter jeg hadde tatt hårprøven, kom jeg på at jeg hadde tatt meg EN joint på fylla for litt over en mnd siden. Dette viste seg selvsagt ikke på urinprøven, men jeg regner med dette vil vises på hårpøven. Og da er det over og ut for meg, med mindre jeg kan få dem til å tro at dette var passivt.

Og hvorfor skulle jeg lyge her inne? Jeg har en historie med slike stoffer, men har sluttet med det. Jointen var bare et idiotisk fyllapåfunn, og den ENE valiumen jeg tok var for å roe meg ned etter en ulykke.