View Single Post
Bruker 2000 pr pers, vi er 2. Hadde sikkert brukt litt mer om jeg var alene da jeg også får plass til toalettpapir og lignende i budsjett. Og det er lettere å handle stort når man er 2, feks 5-10kg ris, stor poser pasta osv osv. Fordi det er dyrere i innkjøpt, men billigere i lengden.

Anbefaler å kjøpe ris på "invandrer sjappa", for 299kr får vi 10 kg om jeg husker rett. Der kan man også kjøpe masse gode krydder billig, kanskje store poser med pasta, noen grønnsaker er billigere der.

Om dere er dårlige på å bruke grønnsaker før det blir dårlig anbefaler jeg å kjøpe store poser med det fra fryser, billig(om du tar billigmerke, like bra) og blir ikke dårlig.

Handle stort i kylling, meny, spar og coop extra har 1,3 kg til 115-130kr.

Bønner, linser og erter er veldig billig på kiwi, og veldig godt faktisk.

Coop xtra har ofte 40%rabatt på kjøtt som går ut 1-2 dager etter på. Der kan man ofte få god biff feks. Da kan man fryse ned litt og spise resten samme dag/dagen etter.

Ofte coop obs har tilbud på kjøttdeig (5/4 for 100) men om dere ikke er kresne så koster kylligkjøttdeig 15-20kr div plasser og 50/50 okse/svin kjøttdeig koster 20kr på rema 1000.

Rema 1000 og meny har et merke med mykt toalettpapir i stor pakke som er en god del billigere enn lambi

Viss dere drikker lett melk anbfaler jeg å bytte til ekstra lett som ofte koster 10-5 kr mindre.

Med dette skal 2000 holde godt per person, og kanskje dere har råd til snakcs også
Sist endret av mollypolly; 8. mai 2017 kl. 20:12.