View Single Post
Romney kommer nok til å føre til et bedre økonomisk USA. Obama har god politikk på den sosiale biten (abort, homofiles rettigheter o.l), men dette kommer som en så stor selvfølge at det er absurd at det i det hele tatt er innblandet i politikken. Selv om jeg ifølge http://www.isidewith.com/ støtter Romney på 51% av politikken men Obama kun 13%, ville jeg valgt Obama om jeg ble presset opp mot en vegg, bare på grunn av Romney sin innblanding av sitt privatliv (abort, rettigheter o.l).

Når det er sagt fikk jeg 98% enighet med Gary Johnson, den eneste av kandidatene, bortifra Ron Paul kanskje, som vil føre en fredelig politikk.


Sitat av Inspecta_Deck Vis innlegg
Jeg kunne aldri i verden stemt på en mann som ikke ville hjelpe de fattige i samfunnet. De er det flest av.
Fakk romney, Obama for life =D
Vis hele sitatet...
Hvofor kan ikke dette gjøres på en fredelig måte? Hvilken skattepolitikk en av kandidatene fører har ingenting med om de ønsker å hjelpe de fattige, det handler kun om hvor mye de skal TA av innbyggerne. Hvorfor må alt gjennomføres med vold og tvang?


Sitat av Sprengt Vis innlegg
Puppet 1 eller Puppet 2? Nah, Ron Paul heller.

Men RP er garantert bare en puppet han å, hele systemet i USA er jo helt mongo.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke Gary Johnson? Ron Paul følger unødvendige prinsipper om grunnloven, bare fordi det står der, ikke fordi det nødvendigvis fører til frihet.