View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Jeg hadde ikke stemt for noen av dem, hvis jeg skal være hjertens ærlig. Jeg er enig i det Etse sier at man kan utmerket godt være enig med demokratene i A og enig med republikanerne i B, og så igjen omvendt, uenig med henholdsvis Dem og Rep i sak C og sak D...

Med andre ord, det er alt for polarisert i USA - selv om høyrefløyen hos demokratene (Blue Dogs) og de moderate hos republikanerne ("moderate conservatives") har nesten lik politikk på alle plan.

For øvirg, jeg skjønner veldig godt at mange i Norge og Europa elsker Obama, og ikke minst ser man det på pollen som er satt opp på denne tråden, minst 85% hadde gått for Obama. Men ÉN ting må dere som er hardbarka Obamafans være enige i denne valgkampen; Mitt Romney + visepresident-kandidat Paul Ryan -er en ganske så kompetent kombo - dette er noe totalt annerledes enn skrekksenarioet John McCain+Sarah Palin, eller GW.Bush+Dick Cheney.

Så for å konkludere, jeg er faktisk mest enig med Obamas politikk, men her i tråden stemte jeg Romney. Hvorfor det lurer du?? - Jo fordi jeg mener Obama langt fra har oppnådd det forventningene var i -08, og en viktigere ting er at Romney med visepresident Paul Ryan er veldig gode kandidater.

...............

Forresten, si ifra hvis linkene av en eller annen grunn ikke skulle funke..
Sist endret av aeon_illuminate; 22. oktober 2012 kl. 01:20.