Tråd: Weed,angst
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av knert1 Vis innlegg
Du er nesten litt søt når du blir sint <3
Ja....akkurat som om forskjellen på cannabinoider som du fortsatt omtaler som canabioder og virkestoff er heeeelt uvesentlig i denne sammenhengen

Siden du snakker om psykoaktivt virkestoff, CBD og THC. Mener du at CBD er et psykoaktivt virkestoff? Det kan jo nesten de sånn ut. Av de over 110 cannabinoidene, hvor mange er psykoaktive? For jeg tviler sterkt på at din påstand om at de FLESTE cannabinoider er psykoaktive stemmer. Det er din egen jobb å finne kilder som backer dine egne påstander, ikke min, så lykke til med å finne kilder på uriktige påstander. Apropos sannhet med modifikasjoner snu deg 180 grader
Vis hele sitatet...
Jeg la ved kilde, fra snl.
Ta deg en runde der.
Det står at de fleste kjente canabioder er psykoaktive.
Så det du driver med er flisespikkeri. Det behøver heller ikke være psykoaktivt for å kalles et virkestoff.

Jeg forstår uansett ikke hvorfor det spiller noen rolle all den tid 90% av canabiodene er relativt ukjente og ikke forsket på.
Det er heller ikke essensen av hva jeg skriver.

At dere tror at cannabisen til TS har for mye THC, og dermed gjør at ts ikke får sove, det mangler kilder derimot.

Du må klare å holde deg til konteksten av tråden, som ikke viser tegn for at cannabisen til TS er for mye potent..