Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av RESpekt Vis innlegg
slutta med lecakuler i bunn når jeg holdt på etter den andre hypotetiske gangen. Etter rådet jeg fikk fra å ha sett Jorge Cervantes sine filmer. google fyren så kanskje du og kan plukke opp tips?
Hvorfor han mente å ha kulene i blandet jorden i steden for ante jeg ikke den gang. Kanhende for bedre røtter?
Vis hele sitatet...
Leca i jorden handler om bedre drenering og at den ikke skal pakke seg. Altså får en mer luft og bedre flyt av næring til røttene.

Et leca-lag i bunnen av potta sørger bare for at det nederste jordlaget tørker ut, og plantene får mindre plass å boltre seg på.


Sitat av domingo Vis innlegg
Kjører to hovedplanter og to jeg trimmer og holder rimelig dverg grunnet plassbegrensning. Sjansen er vel rimelig stor for at noen blir hermies... angrer seff litt for at jeg ikke bare kjørte på med ordentlige stiklinger fra starten av,
men jaja.
Vis hele sitatet...
Men du tok noen stiklinger av disse før du satt dem i blomst da, i tilfelle resultatet blir bra..?

Noen som har noen gode tips for å unngå hemafrodisme på plantene?
Vis hele sitatet...
Lystett er vel en bra start, og det har du jo alt fikset. Har du testet med kamera eller noe innenfra, btw?

Her er foreløpige bilder: http://imageshack.us/g/143/img4309p.jpg/

PPS; noen som har noen kjerringråd for å kjøle ned skapet litt..? Kullfilteret tar en del av trekket, så vurderer å sette på et utsug til... God idé..?
Vis hele sitatet...
Meh, få se bilder av skapet da, og filteret? Alle har sett planter før
Men jentene dine var fine da.
Sist endret av gorm; 5. juni 2011 kl. 03:34.