Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Fikk mitt største gjennombrudd på DMT ute i skogen her om dagen. En av de dagene det var lyst, vakkert og varmt. Satt på et teppe blandt alle trærne og plantene. Hadde kjæresten min og en kompis av ham med på skogturen vår. Tok 50mg i to dype trekk fra pipen min (med stålull og ren nn,dmt uten noe tillegg). Da jeg tok det første trekket kjente jeg at det virkelig begynte å vibrere, og ting endret seg så intents og hurtig. Da jeg merket dette tok jeg et nytt trekk, og dermed havnet jeg i en slags mild bevisstløs tilstand. Det jeg opplevde er rett og slett utrolig. Aldri opplevd det på denne måten. Ble liggende i en forvridd stilling på teppet mens jeg ble dratt med inn i en slags mandelbrot/fraktal der entitetene eksisterte på sitt vis. Jeg husker ikke særlig mye av disse entitetene men jeg fikk se på innsiden av dette "riket". Har en video som jeg best kan illustrere hvordan det så ut men min opplevelse var jo selvfølgelig mer virkelig. Kanskje mer virkelig enn virkeligheten selv med disse konstuksjonene og det intense fargespekteret.
Da jeg våknet så jeg fremdeles at trærne hadde disse fargene man vanligvis ikke ser, og jeg så naturen på en helt annen måte. Det jeg derfor har kommet frem til er at for mer personlig foretrekker å røyke dette ute eller i lyse omgivelser. Når man er inne blir opplevelsen og det visuelle mer hardt og skarpt.

Alt i alt, mitt tips er å gjøre det i skogen med flott natur, fantastisk himmel, en god venn eller tre og godt humør/instilling. Instilling har veldig mye å si på opplevelsen. Greit nok at man ikke merker stort til hva som skjer rundt deg men hvordan du opplever situasjonen på forhånd og etterpå spiller en stor rolle da det påvirker psyken. Dette er kun min mening, dog.

http://vimeo.com/13886600 - En slik ble jeg dratt med inn i, og det eksisterte entiteter der.
[COLOR="Purple"]
Lucy over og ut!
[/COLOR]