Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Sitat av kull Vis innlegg
Hei. Har lenge vurdert og teste ut nnDMT eller rett og slett reise til Brasil for og drikke Ayahuasca med en medisinmann. Har aldri vert borti sterkere saker enn ei uskyldig pipe i ny og ne. Grunnen til at jeg har latt meg fascinere så av DMT er vel ingen grunn til og forklare her tipper jeg Men for all del, om noen har motforestillinger for at en noob som meg inntar dette noe potente stoffet- er det bare og huge i vei.

Enyways.. Grunnen til at jeg poster her er av en litt anen karakter:
Lest litt løst rundt dette evnet og den naturlige forekomsten av DMT i organisk materiale. Deriblant den naturlige trippen man har hver natt. Når det kommer til dette, har google ledet meg i retting av rensing av kongekjertelen for slaggstoffer som akkumulerer seg der oppe av typen fluor og tungmetaller. Utifra det jeg har tilegnet meg av info, reduserer dette størrelsen og aktiviteten av denne kjertelen (som igjen kan føre til lidelser av ymse slag).
I denne forbindelse kom jeg over noen ''rensekurer'' og vitamin K2 som skulle være veldig effektive til og fjerne disse uønskede stoffene og aktivere kjertelen.

Har nå spist K2 vitamitet (ebay) i en knapp uke. Allerede nå har jeg helt sykt mye mer intense drømmer. Drømmer som setter spor mange mange timer inn i hverdagen. Ikke bare det at drømmene er intense, men de er liksom mer ''relevante'', så de stikker liksom dypere. -skal ikke gå så mye mer inn på det, men er det noen som har erfaringer/ kunnskap rundt dette? I'm intrigued
Vis hele sitatet...
Når det kommer til ayahuasca vs DMT så må man ikke tro at dette er det samme. Jeg hadde prøvd DMT før jeg drakk ayahuasca, og selv om jeg absolutt kunne kjenne igjen likheter ved opplevelsen, så var det veldig annerledes.
Som du kanskje vet er det mer enn bare DMT i ayahuasca. Disse ekstra ingrediensene som shamanene velger å putte i brygget sitt setter hvert sitt preg på opplevelsen.
Bare det at ayahuasca varer i 3-4 timer kontra nnDMT som over på 5-15min utgjør enorm forskjell. Med ayahuasca har du god tid til å gli langt inn i en annen verden, og mye bedre tid til å hente med deg hjem lærdom derfra.

Sist og, etter min mening, viktigst er hele seremonien rundt ayahuasca-drikkingen. Denne seremonien, selv i edru tilstand, kan være minst like intens som det ayahuasca-effektene er. Kombinert har de potensiale til å ta deg til steder i hodet ditt du virkelig ikke visste at fantes.

Hvis du faktisk har tenkt deg til Sør-Amerika for å drikke ayahuasca så send meg en PM, så skal jeg prøve å hjelpe deg med å finne noen seriøse ordentlig shamaner. Det er mye scam ute og går, så det er greit å være påpasselig med hvem man velger å drikke med. Husk at sjelen din på mange måter ligger i deres hender, og det er virkelig ikke noe man bør spøke med.