Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Har funnet ut at den beste metoden for meg er å bruke en fin pipe med stålull i. Trenger ikke aske, tobakk eller noe annet dritt. Bare har stoffet i stålullen, og bruker stormlighter. Får like bra feng som da jeg brukte bong og den slags. For en tid tilbake skulle jeg bare ta en liten "kosedose" men endte opp paralysert i sofaen. Utrolig hvor lite som skal til. Jeg greide nok å ta et mye større og dypere trekk enn jeg trodde. Da jeg pustet ut så det ut som en skorstein som spydde røyk. Derfra var det som å være på toppen av en berg og dalbane. Plutselig kunne jeg se snøen ute helt ned til atomnivå i neonblått, og ble ført inn i en "alien-verden", som jeg liker å kalle det. Noe annet ord klarer jeg ikke finne. Alle følelsene i kroppen er også helt unikt. Jeg føler at kroppen min bare smelter sammen med alt. Inkludert pusten min. Det er en herlig men intens følelse. Lukten sier egentlig mye om opplevelsen, faktisk.

Åh, DMT <3
Vis hele sitatet...
Haha, hørtes helt sykt ut. Takk for at du delte det!

I det miljøet jeg er i, er DMT veldig tabu i forhold til andre rusmidler som MDMA, 2cb, 2ce, xtcy osv.. Fordi folk mener at hvis man får i seg DMT blir man "klar for døden", iom at DMT er det stoffet som slippes ut i hjernen når du dør (?).

Ingen av de jeg kjenner har noen gang prøvd DMT, og jeg har bare blitt frarådet fra å prøve det. Har derfor utviklet en viss skepsis til stoffet. Og derfor lurer jeg på om det er forsvarlig å prøve det ut en helg?

Har bra psyke og fysikk, og har lest meg opp litt om stoffet. Men samtidig hører jeg om alle disse "skrekkhistoriene", og jeg er litt redd for at det skal forandre meg som person. Så jeg står egentlig litt midt i mellom egentlig.. Hmm..
Er det verdt å prøve ut?
Sist endret av Tænman; 10. april 2013 kl. 14:46.