Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Det høres litt merkelig ut, da. Det er mange varianter av Changa da man kan bruke ulike urter, og for eksempel ta i bruk Passionflower som er en MAOI som forlenger turen og gjør den mer potent. Andre urter kan forsterke Hørselshallusinasjoner, gi en mildere smak og så videre. Det er ikke godt å vite når vi ikke vet hva det du fikk inneholder. Jeg for min del syns den Changaen jeg har prøvd har hatt ulik effekt men det har stort sett vært litt mildere og mer euforisk. Når det gjelder nn,freebase DMT har det alltid vært eksplosivt og nærmest sjokkerende. Det visuelle har også vært ganske mye mer kraftig og ukontrollerbart. Det er min erfaring, dog. I dagslys er det ubeskrivelig.

Høres rart ut at du ikke skulle få noen effekt fordi du har tatt noen lapper og diverse. Jeg kjenner mange som har røyket DMT på selve peaken av syre, og da fikk de stort sett egodød. Nå vet jeg ikke helt hva slags doseringer dere andre her pleier å bruke på changa men jeg syns nå en halv grammer høres mye ut. Når jeg røyker freebase kjører jeg gjerne på med 50-80mg.