View Single Post
Ja den er helt forjævlig, jeg blir helt matt! dette er så klart bare spekulasjoner, men Norge er et samfunn basert på tillit. Når snwutemainnj sier at alt er under kontroll så stoler Kari og Ola på det og fortsetter fredagstacospisinga i fred og fordragelighet og satser på at alt løser seg helt til noe sånt skulle ramme dem selv. det, og folk glemmer veldig fort. Fordi dette ikke er hovedanliggende for menigmann vil jeg tro politikere flest glatt ser gjennom fingrene på sånt. Som sagt bare spekulerer jeg og det kan godt hende det er mange flere grunner til det her. Jeg synes uansett at det har vært én stygg sak i regi av politiet for mye som har kommet for dagen i altfor mange år jeg også.

Dette med ukultur på kammerset tror jeg også er utslagsgivende, og eldre kontra yngre politifolk er liden kjent for å være verre. Det verste eksemplet jeg kommer på fra gammelt av (da var det Hvist enda verre etter hva folk forteller meg) er at hvis de tok rusmisbrukere på fersken og de skulle være så "frekke" og svelge det de hadde på seg ble de innbrakt og måtte sitte på stasjonen og drikke saltvann til de spydde det opp igjen.
Sist endret av equimanthorn; 28. juli 2021 kl. 23:13.