View Single Post
Det har kommet ett parti Rosa Firkløver til Finnmark. Jeg har aldri sett en ecstasy som er så godt sammenpressa som denne, så kan vell regne med at det ikke er laget i en amatør lab i kjelleren til mamma. Den har ett firkløver merke som dekker oversiden fra side til side. På baksiden finner man en delestrek.

Jeg fikk beskjed om og ikke spise disse før etter det har gått to timer siden du spiste mat, hvis ikke vil du mest sannsynligvis spy. Jeg kan bekrefte at dette har skjedd i flere tilfeller, hvor venner av meg har spist de uten og vente to timer. Har ikke hørt om noen som har spydd etter og ha ventet to timer.

Doseringene på disse må man være forsiktig med. Spis (max) 1, så venter du IHVERTFALL 1-2timers mellom hver knips. Disse er heftige, så du må se om rusen er sterk nok, før du tar en til. Jeg hørte om en i helga som fikk overdose på 4 stk. Han lå ikke på sykehuset eller noe, men han fikk OD. Fikk høre det igjennom en kompis, så har ikke fått pratet med karn selv, men det går visstnok bra med han nå.

Selv har jeg bare prøvd denne knipsen en gang, og det var 1stk som jeg svelget. Jeg fikk funk etter 1 time, og oppturen kom sterkt. Jeg tura hardt fra 1800 til 2400 ca, og etter det var det bare gode ettereffekter. De første 3 timene kjentes det ut som om rusen bygde seg på hele tiden, og nådde aldri toppen, men samtidig som toppen allerede var nådd. La meg forklare litt bedre, i starten syntes jeg nesten det ble for heftig, og jeg kunne ikke forestille meg en sterkere rus enn det, men toppen av rusen bygde seg på hele tiden. Jeg var så på toppen at jeg turte ikke tenke tanken om og spise en til, og da vil jeg kalle de pretty good, med tanke på at jeg turte ikke tenke på og ta en til før etter 6 timer.

Etter 6 timer så delte jeg en knips opp i 4 linere, for og teste om den var brukbar i nesa også. Jeg og en kompis snorta en fjerdedel knips. Oppturen kom raskt, og nesa tetta seg igjen raskt. Det kjentes ut som om effektene kom bare ca 15sec etter jeg fikk den i nesa, og jeg begynte og føle meg glovarm, som tidligere på opptur. Vi ble begge tett i bare den siden av nesa vi snorta med, og vi var begge blodsprengt på bare ett øye, samme side som vi snorta med. Vi fikk begge kjempevondt i hodet også, og hodepinen varte til ettermiddag neste dag.
Så jeg vil tørre og påstå at det er den ultimate svinn, og snorte denne typen. Jeg regner med at det var en del bindestoffer i den knipsen, siden den var så hard, og vi ble så utrolig tett i ene neseboret. Anbefaler og spise den!

En bekjent av meg som skulle kjøpe, insisterte på og skyte den, uansett hvor mye jeg maste om at jeg trodde ikke det var en smart ide. Trodde jo han garantert ville døue av det, pga alle bindestoffene og dritten som holder knipsen sammen. Han sa at det var ikke noe problem fordi han hadde bomull for og "filtrere". Denne karn skal jo absolutt skyte alt han kommer over, så jeg måtte bli med han inn på dass da, for og se at han ikke døua.
Han begynte og koke opp en hel(!) knips, og etter han hadde satt den, så datt han rett i gulvet, samtidig som han lagde høye puste og pese lyder. Han ble knallrød i ansiktet, og han lå og rullet rundt på gulvet. Nå dør han, tenkte jeg, og jeg spurte han forsiktig om det går bra med han. Han tok meg i handa og takka, det var topp kvalitet sa han. Ettervert vingla han ut av doet, og klarte tilslutt og surre seg ut av kjøpesenteret, samtidig som han lo til seg selv.
Har hørt om andre som har skutt samme type, og det har gått bra med dem, men jeg anbefaler ingenting!


Jeg har prøvd den Rosa Startrek, som var i finnmark i fjor mai-juni, og syntes de var rene og gode. Har også prøvd MDMA pulver, opptil 0.25g dosering. Men disse knipsene syntes jeg var vanskelig og koble til den følelsen jeg har opplevd før. MDMA eller noen søsterstoffer til MDMA var det uten tvil, men det er noe jeg ikke klarer helt og sette ordet på. Det må ha vært noe annet på siden også. Noe mer psykedelisk, uten at jeg kan uttale meg noe nærmere der.
Jeg opplevde visuals som om rommet var fylt av røyk, uten at det var det. Også at alt "snurrer" i sidesynet, litt vanskelig og forklare.