View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville nok tatt det litt varsom her.

Jeg hadde selv en situasjon for snart 2-3 år siden. Der jeg gikk god for en at han kunne krite igjennom en annen kompis. Jeg trodde jo aldri at denne fyren ville fucke meg over, ved å ikke betale for seg.
Men siden jeg hadde gått god for han, så fikse jeg opp gjelden han hadde. Også kontaktet jeg han, ga han først mange muligheter for å fikse opp selv. Men han betalte aldri når han sa han skulle. Så jeg ble krassere i telefonen, og sendte han bevis av at jeg ikke hadde problemer med å finne han om jeg ønsket det. (sendte hans siste lokasjon osv)

Dette pågikk vel over et års tid, jeg brydde meg ikke stort om å få igjen de 2 tusen han hadde fucket meg over på. Men jeg ønsket at han skulle ta læring av det.

Resultatet var at han tok selvmord. Men det er jo ikke ene og alene min feil at han gjorde det, jeg har jo forstått i ettertid at han hadde flere enn bare meg på nakken.

Så bare vær forsiktig på å ikke være for mye på han. Gjør heller hverdagen hans usikker, sånn at han ikke tør å fortsette. Pengene dine ser du nok aldri igjen.