View Single Post
trdsin
Trådstarter
24
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ren cannabis har ganske heftige bivirkninger da samt lite forskning.
Det er jo åpenbart at det ligger en skjult agenda her som feks at du selv ønsker å røyke lovlig.

Det er derimot mye lovende forskning rundt andre stoffer som betegnes som narkotika i dag. Cannabis er nok ikke noe mirakelkur.

Du må nok sette deg mer inn i saken, avkriminalisering har ingenting med de store fiskene å gjøre men det skåner brukerne.
Vis hele sitatet...
Måtte det noen kverulante til for å få det tydelig at jeg "åpenbart ønsker å røyke lovlig" når resten av verden nettopp røyker Cannabis lovlig? Jeg skal prøve å ha som utgangspunkt at du har rett i det du sier om disse fiskene, poenget mitt er at siden det er som det er så bør de få gjøre det lovlig. For da kreves det kvalitetskontroller for å forhindre skadevirkninger osv.

Og de forsket på Cannabis på den tiden som vi helst vil se vekk i fra: da de sydde i hjernene til mennesker og kalte det for forskning. Du minner om noen som snakker om ett egg som freses i en panne.

Sitat av tordsin Vis innlegg
Måtte det noen kverulante til for å få det tydelig at jeg "åpenbart ønsker å røyke lovlig" når resten av verden nettopp røyker Cannabis lovlig? Jeg skal prøve å ha som utgangspunkt at du har rett i det du sier om disse fiskene, poenget mitt er at siden det er som det er så bør de få gjøre det lovlig. For da kreves det kvalitetskontroller for å forhindre skadevirkninger osv.

Og de forsket på Cannabis på den tiden som vi helst vil se vekk i fra: da de sydde i hjernene til mennesker og kalte det for forskning. Du minner om noen som snakker om ett egg som freses i en panne.
Vis hele sitatet...
...for da kreves det et tilbud om kvalitetssikring, mente jeg. Beklager

kommer det en oversikt over slettede og redigerte svar?
Sist endret av tordsin; 30. mai 2020 kl. 22:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.