View Single Post
trdsin
Trådstarter
24
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Å kjempe for legalisering av alt, enten det er Kokain, Amfetamin, Heroin, GHB, LSD, Cannabis blir jo en metaforisk krig på kjempemange fronter. Du så hvordan det gikk for Hitler.

La oss ta én front først - avkriminalisering av Cannabis. Deretter kommer legaliseringen av Cannabis naturlig når folk innser hvor ufarlig det er i det store og hele.

SÅ kan du kjempe for alle de andre stoffene. Jeg er enda ikke sikker på om jeg blir med på den kampen der altså.
Vis hele sitatet...
Det var her jeg gjorde en feil. My bad

Hva har jeg gjort feil i diskusjonen? Dere her er sikkert intelligente folk som begynner å forstå at jeg er glad i å ruse meg, og dermed tar meg mindre alvorlig for jeg bare ut av det blå slutter å følge ressonnementene med en ekkel tone å diskutere sammen med. Så det må jeg beklage. Beklager. Denne diskusjonen har gjort dagen min bedre, det føles godt å diskutere med dere. Beste dagen på lenge

I alkoholrus sådan (det er valg jeg har tatt å skrive om noe jeg ikke kan så mye om, og det går ikke an å skylde på andre enn meg for feilene mine). Men bare så dere vet det så har jeg drukket litt under denne diskusjonen. Det er min egen feil at jeg har vært ekkel å diskutere sammen med, ikke alkoholen. Si ifra når dere vil ta det opp igjen.
Sist endret av tordsin; 30. mai 2020 kl. 20:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.